WAT GEBEURT ER ALS MIJN CRUISE NIET DOOR KAN GAAN VANWEGE DE PANDEMIE?
Als u getroffen bent door één van de volgende reden:
- uw regering verbiedt u naar het gebied van uw bestemming te reizen
- er een inperking of inreis smaatregel van kracht is of een quarantaine is opgelegd bij uw aankomst of terugkeer van uw cruise
- er een grenssluitings- of gebieds beperkings maatregel van kracht is.
- de locale verhuurder geen activiteit kan uit voeren wegens een overheids besluit.
Wij kunnen u steeds de mogelijkheid bieden om uw cruise uit te stellen of te annuleren waardoor u middels een anulatie verzekering een terugbetaling kan ontvangen.
ALS EEN BEMANNINGSLID ZIEK IS MET COVID OF TOT "RISICOCONTACT" WORDT VERKLAARD, WAT GEBEURT ER DAN?
De annuleringsverzekering van Axa Fluvial dekt u als bij u of een lid van uw bemanning covid-19 wordt vastgesteld en alleen als de ziekte leidt tot complicaties en ziekenhuisopname.
Als u geen annuleringsverzekering afgesloten heeft en u positief test op covid of een 'risicocontact ' bent, geven wij u de mogelijkheid, op vertoon van bewijs, om uw cruise naar een latere datum te verplaatsen, .
WAT GEBEURT ER ALS IK MIJN BOEKING WIL ANNULEREN, OOK AL HEEFT DEZE NIETS TE MAKEN MET COVID?
Als de scheepvaart open is, de verhuurder in staat is u te ontvangen en u niet wordt getroffen door één van de bovengenoemde gevallen van overmacht, dan past de verhuurder zijn algemene huurvoorwaarden toe.
BETALINGSVOORWAARDEN
De betalingsvoorwaarden blijven ongewijzigd: een aanbetaling van 40% wordt verwacht op het moment van de boeking, het saldo dient 6 weken voor vertrek worden betaald om de boeking te kunnen handhaven.
Een gezondheidspas is niet nodig om aan boord van onze boten te gaan.
Meer info?
Neem contact op met ons
Per telefoon op +32 473 27 17 70
Per e-mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.